میخندیم...

دوست داشتن همیشه زیباست...

میخندیم...

شاید روزی من و تو در آغوش هم به این روزهای جدایی بخندیم 

 



نظرات شما عزیزان:

یسیسی
ساعت23:25---18 مرداد 1391
شاید...

ياشاسين آذربايجان
ساعت13:30---15 مرداد 1391
طاقت من طاقت دل طاقت سنگ است

غزل پریده رنگ است دل ترانه تنگ است

نه در زمین نه در زمان جای درنگ است

بیا که وقت تنگ است مرا حوصله تنگ است

مرا حوصله تنگ است



هر کسی همنفسم شد دست آخر قفسم شد

من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد

اون که عاشقانه خندید خنده‌های من رو دزدید

پشت پلک مهربونی خواب یک توطئه می‌دید



رسیده‌ام به ناکجا خسته از این حال و هوا

حدیث تن نیست مرا طاقت من نیست

مرا طاقت من نیست، مرا طاقت من نیست



نه در زمین نه در زمان جای درنگ است

بیا که وقت تنگ است مرا حوصله تنگ است

مرا حوصله تنگ است



هر کسی همنفسم شد دست آخر قفسم شد

من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد

اون که عاشقانه خندید خنده‌های من رو دزدید

پشت پلک مهربونی خواب یک توطئه می‌دید

رسیده‌ام به ناکجا خسته از این حال و هوا

حدیث تن نیست مرا طاقت من نیست

مرا طاقت من نیست، مرا طاقت من نیست



طاقت من طاقت دل طاقت سنگ است

دل ترانه تنگ است غزل پریده رنگ است

نه در زمین نه در زمان جای درنگ است

بیا که وقت تنگ است مرا حوصله تنگ است

مرا حوصله تنگ است




پاسخ:merc az matne ghashangetun


farzaneh
ساعت13:17---15 مرداد 1391
dge nemidunam chi begam.

khub ali mahshar...http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(5).gif
پاسخ:farzane jun vaghean mercccccc merc az inke miay tu webam kheili baram arzesh dare


shima o davood
ساعت1:48---15 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
من شمارو لینک میکنم شماهم بلینک مرسییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ساعت 1:53 توسط swallow |